Adıyaman Üniversitesi Kurumsal Arşivi

On the ınterval valued cesaro convergent sequences space

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Kılınç, Gülsün
dc.contributor.author Yıldırım, Mehmet Sezai
dc.date.accessioned 2024-01-17T09:59:27Z
dc.date.available 2024-01-17T09:59:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn 2147-1630
dc.identifier.uri http://dspace.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/4817
dc.description.abstract The concept of quasilinear space is a field that needs to be matured, the foundations of which were laid by S. M. Aseev's published work in 1986. The simplest nonlinear quasi linear space example is the set � which is a class of closed intervals of real numbers. In this study, it was given an interval-valued sequence space using the Cesàro limitation method's matrix domain. Also, its quasilinear space structure, some topological characteristics, and some inclusion relations were examined. tr
dc.description.abstract Quasilineer uzay kavramı, temelleri S. M. Aseev'in 1986 yılında yayınlanan çalışmasıyla atılan, olgunlaşması gereken bir alandır. Lineer olmayan Quasilineer uzayın en basit örneği, gerçek sayıların kapalı aralıklar sınıfı olan � kümesidir. Bu çalışmada Cesàro limitleme yönteminin matris etki alanı kullanılarak aralık değerli bir dizi uzayı verildi. Ayrıca bu uzayın quasilineer uzay yapısı, bazı topolojik özellikleri ve bazı kapsama ilişkileri incelendi. tr
dc.language.iso en tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Quasilinear Space tr
dc.subject Interval Valued Sequence tr
dc.subject Hausdorff Metric tr
dc.subject Cesàro Convergence tr
dc.subject Quasilineer Uzay tr
dc.subject Aralık Değerli Dizi tr
dc.subject Hausdorff Metrik tr
dc.subject Cesàro yakınsaklık tr
dc.title On the ınterval valued cesaro convergent sequences space tr
dc.title.alternative Aralık değerli cesaro yakınsak diziler uzayı üzerine tr
dc.type Article tr
dc.contributor.authorID 0000-0002-9657-2577 tr
dc.contributor.authorID 0000-0001-8520-2610 tr
dc.contributor.department Mathematics Teacher, Ministry of National Education, Adıyaman, Türkiye tr
dc.contributor.department Adıyaman University Faculty of Education, Department of Mathematics and Science Education, Adıyaman, Türkiye tr
dc.identifier.endpage 17 tr
dc.identifier.issue 1-2 tr
dc.identifier.startpage 1 tr
dc.identifier.volume 13 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster