Adıyaman Üniversitesi Kurumsal Arşivi

Principles of public relations in the prophetic sunnah

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Luba Beydi, Abdullah
dc.date.accessioned 2022-07-04T06:19:57Z
dc.date.available 2022-07-04T06:19:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn 2587-1757
dc.identifier.uri http://dspace.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/3332
dc.description.abstract Bu çalışma bilimsel olarak Hz. Peygamber’in sünnetini, iletişim ve medya araştırmalarına bağlı olarak tanımayı amaçlamaktadır. Peygamber Efendimizin sünnetinde kendisinden istifade edilebilecek ve İslam ümmetinin hizmetine sunulabilecek hayatın değişik alanlarıyla ilgili pek çok bilimsel bilgi bulunmaktadır. Araştırmacı bu çalışmasında tarihsel yöntemini kullanmıştır. Araştırma sonucunda Peygamber Efendimizin insanları Allah’a davet etmede halkla iletişim araç ve ilişkileri kullandığı görülmektedir. Ayrıca halkla ilişkiler, kendine özgü unsurları bulunan bir iletişim ameliyesidir. Bundan dolayıdır ki biz bu ilişkilerin esaslarını bilmek durumundayız. Peygamber Efendimizin sünneti, halkla ilişkilerin temellerini ve kavramlarını belirlemede günümüz araştırmacılarını geride bıraktığı gibi hadis metinleri de en az modern halkla ilişkiler kaynakları kadar öneme sahiptir. tr
dc.description.abstract This study aims at identifying the Prophet's year, which is related scientifically to communication and media research. The Prophetic Sunnah has a lot of scientific knowledge in the various fields of life, which can be utilized and harnessed to serve the Islamic Ummah everywhere. That the Prophet used public relations as a means of communication with the public and to communicate the call of God Almighty, and that public relations is a media communication process with its elements, so we need to identify the origins of these relations, and that the Prophet's Sunnah preceded the researchers at present Principles and concepts of public relations, and that the prophetic text is an important source as important as modern sources of public relations. tr
dc.language.iso other tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Peygamber Sünneti tr
dc.subject İletişim tr
dc.subject Medya tr
dc.subject Halkla İlişkiler tr
dc.subject Esaslar tr
dc.subject Prophetic Sunnah tr
dc.subject Communication tr
dc.subject Media tr
dc.subject Public Relations tr
dc.subject Origins tr
dc.title Principles of public relations in the prophetic sunnah tr
dc.title.alternative Hz. Peygamber’in (sav.) Sünnetinde halkla ilişkilerin esasları tr
dc.type Article tr
dc.contributor.department El Zehra Üniversitesi tr
dc.identifier.endpage 156 tr
dc.identifier.issue 5 tr
dc.identifier.startpage 130 tr
dc.identifier.volume 2019 (1) tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi İslami İlimler Araştırmaları Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster