Adıyaman Üniversitesi Kurumsal Arşivi

Matematiksel İspat Kavramına Pedagojik Bir Bakış: Kuramsal Bir Çalışma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Dede, Yüksel
dc.contributor.author Karakuş, Fatih
dc.date.accessioned 2020-06-22T12:17:55Z
dc.date.available 2020-06-22T12:17:55Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 2149-2727
dc.identifier.uri http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/210
dc.description.abstract Bu çalışma, matematik öğretiminde matematiksel ispat kavramının rolü ve önemi üzerine odaklanmıştır. Bu amaç için, matematiksel ispatın tanımı, yapılış amacı, fonksiyonları, ispat şemaları ve matematiksel ispatın matematik öğrenme ve öğretme sürecindeki işlevi ile matematik öğretim programlarındaki rolüne ilişkin açıklamalara ve tartışmalara yer verilmiştir. tr
dc.description.abstract This study focused on the role and importance of the concept of mathematical proof in mathematics teaching. For this purpose, some explanations and related discussions such as what is the definition of the concept of mathematical proof, its aims, functions, proof schemes, its function in mathematical teaching and learning process, and its role in the mathematics curriculum were included in the context of this paper. tr
dc.language.iso tr tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject İspat tr
dc.subject Matematiksel ispat tr
dc.subject Matematik öğretimi tr
dc.subject Proof tr
dc.subject Mathematical proof tr
dc.subject Mathematics teaching tr
dc.title Matematiksel İspat Kavramına Pedagojik Bir Bakış: Kuramsal Bir Çalışma tr
dc.title.alternative A Pedagogical Perspective Concerning the Concept of Mathematical Proof: A Theoretical Study tr
dc.type Article tr
dc.contributor.authorID 23571 tr
dc.contributor.authorID 45387 tr
dc.contributor.department Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara. tr
dc.contributor.department Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ayfonkarahisar. tr
dc.identifier.endpage 71 tr
dc.identifier.issue 2 tr
dc.identifier.startpage 47 tr
dc.identifier.volume 4 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster