dc.contributor.author |
Dede, Yüksel |
|
dc.contributor.author |
Karakuş, Fatih |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-22T12:17:55Z |
|
dc.date.available |
2020-06-22T12:17:55Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.issn |
2149-2727 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/210 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışma, matematik öğretiminde matematiksel ispat kavramının rolü ve önemi üzerine odaklanmıştır. Bu amaç için, matematiksel ispatın tanımı, yapılış amacı, fonksiyonları, ispat şemaları ve matematiksel ispatın matematik öğrenme ve öğretme sürecindeki işlevi ile matematik öğretim programlarındaki rolüne ilişkin açıklamalara ve tartışmalara yer verilmiştir. |
tr |
dc.description.abstract |
This study focused on the role and importance of the concept of mathematical proof in mathematics teaching. For this purpose, some explanations and related discussions such as what is the definition of the concept of mathematical proof, its aims, functions, proof schemes, its function in mathematical teaching and learning process, and its role in the mathematics curriculum were included in the context of this paper. |
tr |
dc.language.iso |
tr |
tr |
dc.publisher |
Adıyaman Üniversitesi |
tr |
dc.subject |
İspat |
tr |
dc.subject |
Matematiksel ispat |
tr |
dc.subject |
Matematik öğretimi |
tr |
dc.subject |
Proof |
tr |
dc.subject |
Mathematical proof |
tr |
dc.subject |
Mathematics teaching |
tr |
dc.title |
Matematiksel İspat Kavramına Pedagojik Bir Bakış: Kuramsal Bir Çalışma |
tr |
dc.title.alternative |
A Pedagogical Perspective Concerning the Concept of Mathematical Proof: A Theoretical Study |
tr |
dc.type |
Article |
tr |
dc.contributor.authorID |
23571 |
tr |
dc.contributor.authorID |
45387 |
tr |
dc.contributor.department |
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara. |
tr |
dc.contributor.department |
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Ayfonkarahisar. |
tr |
dc.identifier.endpage |
71 |
tr |
dc.identifier.issue |
2 |
tr |
dc.identifier.startpage |
47 |
tr |
dc.identifier.volume |
4 |
tr |
dc.source.title |
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi |
tr |