Adiyaman University Repository

Yazınsallık ve bilgi bağlamında sekizinci sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlere ilişkin eleştirel bir inceleme

Show simple item record

dc.contributor.author Somuncu, Selim
dc.date.accessioned 2021-02-02T10:40:31Z
dc.date.available 2021-02-02T10:40:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn 1308-9196
dc.identifier.uri http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/1608
dc.description.abstract Bu çalışma, 8. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinleri yazınsallık ve bilgi açısından incelemeye yöneliktir. Metinlere yönelik incelemelere geçmeden önce incelenecek kitabın içeriği hakkında bilgi verilecektir. Ardından söz konusu ders kitabındaki metinler yazınsallık ve bilgi açısından incelenecektir. Çalışmanın sonuç bölümünde ise Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin nasıl olması gerektiğine ilişkin öneriler sıralanacaktır. Ders kitaplarını hazırlayan ve inceleyen yapıların güçlendirilmesi, ders kitaplarına seçilecek metinlerin çalıştaylarla tespit edilmesi şeklinde kurumsal niteliği de olan önerilerle makale son bulacaktır. tr
dc.description.abstract This review is about examining Turkish course book in terms of literariness and knowledge. Forth is review the Turkish course book of eight class is selected. Someinformationaboutthecontent of thecourse is given before passing to there view. After that texts in the course book are examined in terms of literariness and knowledge. In the on clusion part of there view there are some suggestions about how the texts in the Turkish course book should be. Thees say comesto an end with suggestions such as improving the units preparing and examining course boks and detecting the texts selected for course boks by workshop swhich also have institution alcharacteristics. tr
dc.language.iso tr tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Türkçe ders kitabı tr
dc.subject Yazınsallık tr
dc.subject Bilgi tr
dc.subject Turkish course book tr
dc.subject Literariness tr
dc.subject Knowledge tr
dc.title Yazınsallık ve bilgi bağlamında sekizinci sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlere ilişkin eleştirel bir inceleme tr
dc.title.alternative A critical review about texts in Turkish course book in terms of literariness and knowledge tr
dc.type Article tr
dc.contributor.firstauthorID 43647 tr
dc.contributor.department Adıyaman Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü tr
dc.identifier.endpage 258 tr
dc.identifier.issue 31 tr
dc.identifier.startpage 240 tr
dc.identifier.volume 11 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account