dc.contributor.author |
Arıbaş, Sebahattin |
|
dc.contributor.author |
Göktaş, Özlem |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-09T10:50:38Z |
|
dc.date.available |
2020-11-09T10:50:38Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.issn |
1308-9196 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/1429 |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırmanın amacı, ortaokul Matematik dersi öğretmenlerinin hizmet içi eğitime ve alternatif ölçme değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim ihtiyaçlarına ilişkin görüşleri belirlemektir. Nitel araştırma yönteminin kullanıldığı bu çalışma, Malatya il merkezinde görev yapmakta olan, 9 ortaokul Matematik öğretmeninin katılımı ile gerçekleşmiştir. Araştırmanın verileri bu öğretmenler ile yapılan yarı yapılandırılmış görüşmeler yoluyla elde edilmiştir. Görüşülen öğretmenlerin hizmet içi eğitim ile ilgili, faydalı olmaması, mecburi olması, sıkıcı olması gibi bir takım sorunlar yaşadıkları, alternatif ölçme değerlendirme ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmadıkları ve bu konuda hizmet içi eğitime ihtiyaç duydukları sonucu ortaya çıkmıştır. |
tr |
dc.description.abstract |
The aim of this study is to determine the views of secondary school Maths teachers on in-service trainings and necessity of in-service training for alternative measurement and evaluation methods. The study, in which qualitative survey method was used, was carried out by participation of 9 maths teachers living in the centre of Malatya. Data of the survey was obtained from these teachers by means of semi-structured interviews. As a result of the survey, it was understood that the interwieved teachers have some problems: not useful, is obligatory and to be boring etc. with in-service trainings, they do not have sufficent information about alternative measurement en evaluation methods and they are in need of in-service trainings in this subject. |
tr |
dc.language.iso |
tr |
tr |
dc.publisher |
Adıyaman Üniversitesi |
tr |
dc.subject |
Hizmet içi eğitim |
tr |
dc.subject |
Alternatif ölçme değerlendirme |
tr |
dc.subject |
Ortaokul matematik öğretmenleri |
tr |
dc.subject |
In-service trainings |
tr |
dc.subject |
Alternative measurement and evaluation |
tr |
dc.subject |
Secondary school math teachers |
tr |
dc.title |
Ortaokul matematik dersi öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim ihtiyaçlarına ilişkin görüşleri |
tr |
dc.title.alternative |
Secondary school math teachers’ vıews on necessities of in-service trainings for alternative measurement and evaluation |
tr |
dc.type |
Article |
tr |
dc.contributor.department |
Adıyaman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi |
tr |
dc.contributor.department |
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi |
tr |
dc.identifier.endpage |
42 |
tr |
dc.identifier.issue |
16 |
tr |
dc.identifier.startpage |
17 |
tr |
dc.identifier.volume |
7 |
tr |
dc.source.title |
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi |
tr |