Adıyaman Üniversitesi Kurumsal Arşivi

Türkçe konuşan mobil medya kullanıcılarının mobil içerik ve reklam seçimleri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Köroğlu, Osman
dc.date.accessioned 2020-10-08T07:43:17Z
dc.date.available 2020-10-08T07:43:17Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 1308-9196
dc.identifier.uri http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/1224
dc.description.abstract Türkçe konuşan mobil iletişim donanımı kullanıcılarının mobil içerik ve mobil reklam seçimleri düşünülmüş eylem kuramı, teknoloji kabul modeli, yeniliklerin yayılması kuramı, birleştirilmiş teknoloji kabul ve kullanım kuramı ile kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı ışığında hazırlanan bir anketle araştırılmıştır. Elde edilen bulgular tanımsal ve istatistiksel biçimde incelenerek açıklanmıştır. Buna göre mobil içerik seçimlerinde ekonomik yük getirmeme, ortam, işlev ve erişilen bağlam, mobil reklam ve pazarlamadaysa kişisel bilgi ve seçimlerin mahremiyeti, reklam ve pazarlama içeriklerinin izne bağlı olması önemlidir. tr
dc.description.abstract Turkish speaking mobile communication device users’ mobile content and advertisement choices researched via a questionnaire prepared in the light of reasoned action theory, technology acceptance model, diffusion of innovations theory, unified technology acceptance and usage theory, and uses and gratifications approach. Findings of research analyzed and explained descriptively and statistically. In mobile content choices, economic viability, environment, function and context are important issues. In mobile advertisement and marketing choices, privacy of personal information and choices, permission based advertisement and marketing contents are important issues. tr
dc.language.iso tr tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Mobil iletişim tr
dc.subject Mobil medya tr
dc.subject Mobil içerik tr
dc.subject Mobil reklam tr
dc.subject Mobile communication tr
dc.subject Mobile media tr
dc.subject Mobile content tr
dc.subject Mobile advertising tr
dc.title Türkçe konuşan mobil medya kullanıcılarının mobil içerik ve reklam seçimleri tr
dc.title.alternative Mobile content and advertisement choices of Turkish speaking mobile media users tr
dc.type Article tr
dc.contributor.department Fatih Üniversitesi, MYO Halkla İlişkiler Programı tr
dc.identifier.endpage 106 tr
dc.identifier.issue 6 tr
dc.identifier.startpage 94 tr
dc.identifier.volume 4 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster