Adıyaman Üniversitesi Kurumsal Arşivi

Okul öncesi dönemde drama ve oyunun önemi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ulutaş, Ayşegül
dc.date.accessioned 2020-10-07T07:08:02Z
dc.date.available 2020-10-07T07:08:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 1308-9196
dc.identifier.uri http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/1215
dc.description.abstract Bu çalışmada drama ve oyun kavramları açıklanarak, okul öncesi dönemde drama-oyun ilişkisine dikkat çekilmiştir. Günümüz eğitim sisteminde drama ve oyun, okul öncesi dönemde vazgeçilmez alanlardandır. Okul öncesi eğitimde drama ve oyun iç içe olup sıkça kullanılmaktadır. Okul öncesi dönem çocuklarının bu iki alandan en iyi şekilde yararlanmaları için bu alanlara gereken önem verilmelidir. Çalışma, tarama modelinde betimsel bir çalışmadır. Çalışmada ilgili alan yazın taranarak drama, dramanın önemi, oyun, oyunun önemi ve okul öncesi eğitimde drama-oyun ilişkisi ele alınmıştır. tr
dc.description.abstract In this study the concepts of drama and games were explained. We also focused on the relationship between drama and games in preschool period. In contemporary educational system, drama and games are indispensable areas. In preschool period the drama and games are often interconnected and used together. To make use of these two areas for preschool children, they ought to be relatively more focused on drama and games are nesessary. This study is a descriptive one in scanning model. In this study the literature was scanned. Drama, importance of drama, games, the importance of games were examined. The relationship between the drama and games especially in preschool period was examined. tr
dc.language.iso tr tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Okul öncesi dönem tr
dc.subject Drama tr
dc.subject Oyun tr
dc.subject Preschool period tr
dc.subject Drama tr
dc.subject Game tr
dc.title Okul öncesi dönemde drama ve oyunun önemi tr
dc.title.alternative The importance of drama and game in preschool period tr
dc.type Article tr
dc.contributor.firstauthorID 56392 tr
dc.contributor.department Adıyaman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Okul Öncesi Eğitimi ABD tr
dc.identifier.endpage 242 tr
dc.identifier.issue 6 tr
dc.identifier.startpage 233 tr
dc.identifier.volume 4 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster