Adıyaman Üniversitesi Kurumsal Arşivi

Markalama stratejilerine genel bir bakış

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Sönmez, Ebru
dc.date.accessioned 2020-10-06T08:47:27Z
dc.date.available 2020-10-06T08:47:27Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.issn 1308-9196
dc.identifier.uri http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/1204
dc.description.abstract Marka stratejileri, geniş ürün yelpazesine sahip olan işletmeler için önem arz etmektedir. Bundan dolayı bu çalışmada, literatürde ele alınan marka stratejileri incelenerek, Aaker ve Joachimsthaler’in, 1997 yılında Kapferer’in geliştirdiği marka stratejilerini temel alarak oluşturduğu marka ilişki spekturumu ele alınmıştır. Aaker ve Joachimsthaler, marka stratejisinde dört seçenek sunmuşlardır. Bu dört seçenek; markalar evi, desteklenen marka, alt kuruluşun markası ve markalı ev stratejisidir. Ayrıca, bu dört marka stratejisini dokuz alt kategoride incelemişlerdir. tr
dc.description.abstract Brand strategies, a broad range of products which is of great importance for businesses. On account of this in this study, the literature covered in brand strategies, examining, Aaker and Joachimsthaler in 1997 Kapferer developed brand strategy based on creating the brand relationship spectrum is discussed. Aaker and Joachimsthaler, presented four options in terms of brand strategies. These four options; the house of brands, enorsed brand, subbrands and branded house strategy. Morever, brand of these four strategies are examined in nine sub-categories. tr
dc.language.iso tr tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Marka tr
dc.subject Marka stratejileri tr
dc.subject Marka mimarisi tr
dc.subject Markalı ev tr
dc.subject Gizli marka tr
dc.subject Brand tr
dc.subject Brand strategies tr
dc.subject Brand architecture tr
dc.subject Branded house tr
dc.subject Furtive brand tr
dc.title Markalama stratejilerine genel bir bakış tr
dc.title.alternative An overview of branding strategies tr
dc.type Article tr
dc.contributor.firstauthorID 43622 tr
dc.contributor.department Erciyes Üniversitesi İzzet Bayraktar Sosyal Bilimler MYO. Pazarlama Programı tr
dc.identifier.endpage 238 tr
dc.identifier.issue 5 tr
dc.identifier.startpage 227 tr
dc.identifier.volume 3 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster