Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Özdemir, Cevriye
dc.contributor.author Yaman, Rabia
dc.contributor.author Şendir, Merdiye
dc.date.accessioned 2020-09-10T07:09:41Z
dc.date.available 2020-09-10T07:09:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn 2458-9179
dc.identifier.uri http://dspace2.adiyaman.edu.tr:8080/xmlui/handle/20.500.12414/1051
dc.description.abstract Eğitim, kişinin becerilerini en verimli ve en üst düzeyde kullanabilmesine yardımcı olan bir süreçtir. Eğitim sürecinin temelinde deneyimler yer alır. Zaman içerisinde ortaya çıkan bu deneyimleri paylaşma olgusu koçluk, çıraklık, rehberlik, danışmanlık vb. olarak adlandırılır. İnsanın kendinde var olan potansiyelini fark etmesi ve yaşamının her alanında kullanabilmesi konusunda destekleyen yaklaşım “mentörlük”tür. Bu derlemede, hemşirelik eğitiminde rehberlik konusu tartışılmaktadır. tr
dc.description.abstract Training is a process that helps people use their skills most efficiently and at the highest level. Experience is at the core of the education process. Coaching, apprenticeship, guidance, counseling, etc. . The mentality that supports people in recognizing their potential and using them in all areas of life is "mentoring". In this review, guidance in nursing education is discussed. tr
dc.language.iso tr tr
dc.publisher Adıyaman Üniversitesi tr
dc.subject Rehber hemşire tr
dc.subject Mentörlük tr
dc.subject Rehber tr
dc.subject Koçluk tr
dc.subject Guide nurse tr
dc.subject Mentor tr
dc.subject Guide tr
dc.subject Coaching tr
dc.title (Derleme) Rehber hemşirelik tr
dc.title.alternative (Review) Guide nursing tr
dc.type Article tr
dc.contributor.firstauthorID 272703 tr
dc.contributor.firstauthorID 19456 tr
dc.contributor.department Kapadokya Üniversitesi, Kapadokya Meslek Yüksekokulu, Diyaliz Bölümü tr
dc.contributor.department Medipol Üniversite Hastanesi, Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü, Eğitim Gelişim Hemşireliği Departmanı tr
dc.contributor.department Sağlık Bilimleri Üniversitesi, Hemşirelik Fakültesi, Hemşirelik Esasları Anabilim Dalı tr
dc.identifier.endpage 1400 tr
dc.identifier.issue 1 tr
dc.identifier.startpage 1394 tr
dc.identifier.volume 5 tr
dc.source.title Adıyaman Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi tr


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster